Regulamin Pobytu

1. Właściciel obiektu

1.1. Właścicielem obiektu jest Wiesława Kohnke – Willa Bliźniak, ul. Cicha 9, 84-105 Karwia NIP: 5870001204

2. Rezerwacje

2.1. Rezerwacji pobytu można dokonać telefonicznie pod wskazanym numerem kontaktowym, za pomocą formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej lub poprzez systemy płatności online, takie jak PayU.

2.2. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

3. Warunki rezerwacji

3.1. Potwierdzenie rezerwacji wymaga wpłaty zadatku w wysokości określonej przy dokonywaniu rezerwacji wartości całkowitej rezerwacji na podany numer konta bankowego lub za pomocą systemu PayU.

3.2. Zadatek należy uiścić w ciągu 3 dni roboczych od dokonania rezerwacji. Brak wpłaty w tym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.

4. Warunki anulowania i zwrotów

4.1. Zadatek na poczet rezerwacji nie podlega zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych przepisami prawa unijnego dotyczącymi ochrony konsumentów.

4.2. W przypadku anulowania rezerwacji, obiekt umożliwia zmianę terminu pobytu po wcześniejszym uzgodnieniu, w zależności od dostępności. Informacje zawierającą termin pobytu, numer rezerwacji, imię i nazwisko oraz proponowany nowy termin rezerwacji należy wysłać na adres email kontakt@blizniak2.pl lub zgłosić pod numerem telefonu +48 721 576 698.

4.3. Zwrot realizowany jest w terminie do 14 dni od dnia potwierdzenia otrzymania zgłoszenia.

4.4. Środki zwracane są na numer rachunku bankowego wskazany przez klienta.

4.5. Koszt zwrotu ponosi rezerwujący.

5. Pozostała płatność

5.1. Pozostałą kwotę za pobyt należy uiścić najpóźniej w dniu przyjazdu.

6. Ochrona danych osobowych (RODO)

6.1. Administratorem danych osobowych jest właściciel obiektu Willa Bliźniak 2.

6.2. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, zgodnie z przepisami RODO.

6.3. Goście mają prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania swoich danych.

7. Zmiany w rezerwacji

7.1. Zmiany w rezerwacji (np. terminu lub liczby osób) możliwe są wyłącznie za zgodą obiektu i w zależności od dostępności.

8. Skrócenie lub przedłużenie pobytu

8.1. Skrócenie pobytu przez gościa nie uprawnia do zwrotu kosztów za niewykorzystane dni.

8.2. Przedłużenie pobytu jest możliwe za zgodą obiektu i w zależności od dostępności pokoi.

9. Reklamacje

9.1. Reklamacje należy zgłaszać w terminie 14 dni od zakończenia pobytu drogą mailową na adres kontakt@blizniak2.pl lub telefonicznie pod numerem kontaktowym obiektu +48 721 576 698.

9.2. Obiekt rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych.

10. Rozstrzyganie sporów

10.1. Spory będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie.

10.2. W przypadku braku porozumienia, sprawa trafi do sądu właściwego dla siedziby obiektu.

11. Siła wyższa

11.1. Obiekt nie odpowiada za niemożność realizacji usług z powodu siły wyższej (np. klęski żywiołowe, pandemie).

11.2. W takich przypadkach obiekt zaproponuje alternatywny termin pobytu lub zwróci wpłacony zadatek.